рефлексія



Рефлексія 9, 10,11

  1. Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.
  2. Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи.
  3. Даний модуль був корисний тим, що ми визначили способи демонстрації проектів, визначили їх плюси та мінуси. Особливо корисним було визначення, коли саме який метод краще застосувати, яким чином можна зекономити час, якщо в проекті працює велика кількість учнів.
  4. Визначили складові частини портфоліо, завантажили в  документи Googl
  5. Дооформили план навчальної теми.
  6. Демонстрували портфоліо в групах, надали коментарі, побажання.


Рефлексія 7,8
  1. Ознайомились з використанням Інтернету при навчанні учнів
  2. Створели і оцінили учнівську презентацію
  3. Обговорили їх у групах
  4. Переглянули презентації




Рефлексія 5, 6


  1. В даному модулі я ознайомилася зі списком запропонованих інтернет-ресурсів, яким чином можливо організувати безпечну роботу учнів в мережі та сформувати в них критичне ставлення до інтернет-ресурсів. 
  2. Ознайомилася з каталогом ресурсів в середовищі ВікіОсвіта.
  3. Ознайомилася з методами безпечної роботи учнів в мережі Інтернет, способами використанням різних сервісів учніми під час роботи над проектом та в повсякденному житті. Визначила сервіси для співпраці учнів та обміну інформацією під час роботи над проектом.
  4. Вiдмiтила для  себе технологiю "3-2-1" для подальшого використання пiд час роботи в проектах.
  5.  Безпечна робота в мережі.



рефлексія 3,4  

  1. Розглянули державні та освітні стандарти. 
  2. Ознайомились з навичками 21 століття.
  3. Завдяки цьому модулю визначила для себе чітке розмежування понять методи та інструменти.
  4.  Сформували уявлення про чітке планування проекту, оцінювання, формування засобів оцінювання. Дуже сподобалась схема З-Х-Д, яку планую використовувати надалі в своїй проектній діяльності.
  5. Розглянули форми оцінювання, самооцінювання.

   рефлексія 1,2


  1. Ознайомились з проектною діяльністю.
  2. В даному проекті я дізналася про структуру папок портфоліо, важливістю використання проектів.
  3.  Навчились створювати електронну пошту, власний блог.

Немає коментарів:

Дописати коментар